2012. február 19., vasárnap

Kötelező olvasmány

Mondom én, hogy ez egy életstílus, szóval könyvek is vannak, amiket ajánlatos elolvasni, ha az ember preppy-nek vallja magát.

Most olyan irodalmi regényekre koncentrálok, amelyek általában klasszikus amerikai szerzők művei. Ezeket természetesen Magyarországon is sokan olvasták már.



J.D.Salinger: Zabhegyező



Sylvia Plath: Az üvegbúra


F.Scott Fitzgerald: The Great Gatsby

Bret Easton Ellis: Amerikai pszicho


Harper Lee: Ne bántsátok a feketerigót


Fitzgerald könyvborítók - gyönyörűek

Ez itt felül a Matchbook magazin olvasmánylistája. (Lehet írok még erről az online magazinról.) Ezen a fenti könyvek is rajta vannak nagyrészt, meg egyéb - egy-két kivétellel - klasszikus angol és amerikai regények is. Ki hányat pipálhat ki? :)
Én szégyenszemre csak hatot, meg van néhány, amit elkezdtem, és vagy tíz ami nagyon régóta várólistás. Lehet idén ez lesz az olvasmánylistám -  bár a moly.hu-n vár rám egy másik is.

1 megjegyzés:

  1. Pont múlt héten találtam rá a Matchbook magazinra, és ki is nyomtattam az olvasmánylistáját, annyira tetszett. 14-et olvastam közölük, de a maradékot felvettem a listámra! :)

    VálaszTörlés